مقایسه ماشین ظرفشویی ال جی با جی پلاس

مقایسه ماشین ظرفشویی ال جی با جی پلاس

مقایسه ماشین ظرفشویی ال جی با جی پلاس برای کسانی که در خرید هر یک از این دستگاه‌ها دو دل و مردد هستند مفید خواهد بود. همواره در شرایطی که بین دو یا چند محصول مختلف مردد هستید، یکی از بهترین روش‌ها برای تصمیم گیری نهایی این است امکانات و قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

مقایسه ماشین ظرفشویی ال جی با جی پلاس برای کسانی که در خرید هر یک از این دستگاه‌ها دو دل و مردد هستند مفید خواهد بود. همواره در شرایطی که بین دو یا چند محصول مختلف مردد هستید، یکی از بهترین روش‌ها برای تصمیم گیری نهایی این است امکانات و قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. حال در این مطلب قصد داریم به مقایسه ماشین ظرفشویی‌های دو برند معروف یعنی ال جی و جی پلاس بپردازیم.

امکانات ماشین ظرفشویی ال جی

برای مقایسه ماشین ظرفشویی ال جی با جی پلاس ابتدا سراغ امکاناتی می‌رویم که ماشین ظرفشویی ال جی در اختیار شما قرار می‌دهد. ال جی یکی از برند‌هایی است که در طی سال‌های طولانی فعالیت خود، کیفیت و کارایی تولیدات آن ثابت شده است. ماشین ظرفشویی این شرکت نیز از این قاعده مستثنی نیست. ماشین‌های ظرفشویی ال جی دارای صفحه نمایشگر بوده و ظرفیت شستشوی ظرف‌های 14 نفر را دارند. پهنای این ماشین 600 میلی‌متر و عمق آن نیز به همین اندازه است. ارتفاع این ماشین به 850 میلی‌متر می‌رسد و میزان مصرف انرژی آن مطابق با نمودار، A++ است.

متوسط میزان مصرف آب در ماشین‌های ظرفشویی ال جی برابر با 9 لیتر در هر بار شستشو است و شامل قفسه بالایی نیز می‌شوند. این ماشین 9 برنامه شستشو دارد و دکمه‌های آن لمسی است. همچنین شامل قفل کودک نیز هست که خیال شما را از بابت فرزندتان راحت می‌کند. ماشین لباسشویی ال جی دو سبد دارد و مجهز به سیستم‌های استرلیزه کردن ظروف، خشک کردن، عیب یابی هوشمند و قابلیت QuadWash است. وجود خشک کن قابلیت مهمی برای یک ماشین ظرفشویی به شمار می‌رود.

خرید ماشین ظرفشویی

امکانات ماشین ظرفشویی جی پلاس

حال برای مقایسه ماشین ظرفشویی ال جی با جی پلاس، سراغ امکانات ماشین ظرفشویی جی پلاس می‌رویم. این دستگاه نیز دارای صفحه نمایشگر است و توانایی شستشوی ظرف‌های 15 نفر را دارد. در نتیجه می‌توان گفت که ظرفیت آن از ماشین ظرفشویی ال جی بیشتر است. ابعاد ماشین لباسشویی جی پلاس مشابه ماشین ال جی بوده و 600 میلی‌متر پهنا و عمق و 850 میلی‌متر ارتفاع دارد. میزان مصرف انرژی آن نیز مطابق با نمودار مصرف انرژی برابر با A++ است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس در هر بار شستشو حدود 9.5 لیتر آب مصرف می‌کند که از ماشین ال جی بیشتر است. تعداد سبدهای آن نیز از نمونه مشابه برند ال جی بیشتر بوده و شامل 3 سبد می‌شود که طبقه سوم مجزا بوده و ارتفاع طبقه دوم را می‌توان به دلخواه تنظیم کرد. این ماشین می‌تواند با نصف ظرفیت خودش هم کار کند که البته ماشین ال جی هم دارای این ویژگی است. علاوه بر موارد ذکر شده، ماشین ظرفشویی جی پلاس برخی امکانات ویژه نیز در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. این امکانات عبارتند از شستشوی خودکار، شستشوی ظروف حساس، شستشو با تاخیر، شستشوی سریع و شستشوی شدید.

ماشین ظرفشویی

انتخاب بین ماشین ظرفشویی ال جی و جی پلاس

با مقایسه ماشین ظرفشویی ال جی با جی پلاس برای این که در نهایت یکی از آنها را انتخاب کنید باید نگاهی به ملاک‌های خود برای انتخاب بیندازید. باید در نظر داشته باشید که دوست دارید ماشین ظرفشویی شما دقیقا چه فاکتورهایی داشته باشد. آیا میزان مصرف آب برایتان در اولویت است؟ آیا دوست دارید ماشین ظرفیت زیادی داشته باشد؟ آیا می‌خواهید ماشینی را انتخاب کنید که برنامه‌های شستشوی زیادی را ارائه کند؟ با انتخاب ملاک‌های اصلی خود، می‌توانید در نهایت با مقایسه این دو ماشین با هم، یکی را انتخاب کنید.

البته موارد گفته شده برای مقایسه ماشین ظرفشویی ال جی با جی پلاس، صرفا موارد کلی هستند. برای یک مقایسه اصولی لازم است تا دقیقا از بین چندین ماشین ظرفشویی تولیدی هر یک از این برندها، یک مورد را انتخاب کرده و سپس برای مقایسه آنها اقدام کنید. مسئله قیمت هم بدون شک اهمیت دارد که قیمت ماشین‌های ال جی از جی پلاس بیشتر است.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره رایگان
دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی
4 جلسه اول این دوره ارزشمند رو رایگان دانلود کن
کافیه فرم زیر رو پر کنی و روی دکمه دانلود رایگان جلسات بزنی