علت لرزش ماشین لباسشویی اسنوا

علت لرزش ماشین لباسشویی اسنوا

یکی از مواردی که می تواند در استفاده از ماشین لباسشویی اسنوا آزار دهنده باشد، لرزش ماشین لباسشویی اسنوا است. شرکت های ایرانی در سال های اخیر حضور فعالی در صنایع لوازم خانگی داشته اند. امروزه چندین شرکت ایرانی، محصولات متنوعی را مانند ماشین لباسشویی، تلویزیون، ماشین ظرفشویی و غیره تولید می کنند. شرکت اسنوا نیز یکی از شرکت های مشهور در زمینه تولید لوازم خانگی ایرانی است. این شرکت مخصوصا در سال های اخیر محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار کرده است. با این وجود برخی از کاربران محصولات اسنوا ممکن است از لرزش ماشین لباسشویی اسنوا مقداری ناراحت باشند. در این مقاله به بررسی علت لرزش ماشین لباسشویی اسنوا و راه حل رفع آن می پردازیم.

دلایل ایجاد لرزش ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟

هر چند که ماشین لباسشویی های مختلف می توانند دلایل گوناگونی برای لرزش داشته باشند اما برخی از این دلایل در ماشین های لباسشویی مشترک است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

متعادل نبودن بار درون ماشین لباسشویی

یکی از مواردی که می­تواند باعث علت لرزش ماشین لباسشویی اسنوا لرزش ماشین لباسشویی اسنوا شود، بار نامتعادل است. در واقع ریختن مقدار زیادی لباس درون ماشین لباسشویی می­تواند تعادل بار آن را به هم بزند. نکته جالب توجه این است که تنها زیاد ریختن لباس در ماشین لباسشویی باعث این موضوع نمی­شود. بلکه در صورتی که مقدار لباس در ماشین لباسشویی کم هم باشد این مشکل باز هم ایجاد می­شود. نامتعادل بودن بار مخصوصا در مرحله خشک کردن می تواند باعث لرزش زیادی در ماشین لباسشویی شود.

برای حل مشکل لرزش ماشین لباسشویی اسنوا، کافی است تا هر بار به مقدار مناسب لباس وارد دستگاه کنید. البته نکته قابل توجه این است که در مدل­های جدید ساخته شده توسط شرکت اسنوا این مشکل حل شده است. در این مدل­ها در ابتدا ماشین لباسشویی، لباس­ها را از لحاظ توزیع بار و وزن بررسی می­کند. در صورت وجود مشکل اجازه استارت کردن به شما داده نمی­شود تا وزن و تعادل بار را درست کنید.

علت لرزش ماشین لباسشویی اسنوا

نصب نادرست ماشین لباسشویی

یکی دیگر از دلایل ایجاد لرزش ماشین لباسشویی اسنوا، نصب نادرست و تراز نبودن است. هنگام نصب ماشین لباسشویی باید به این موضوع دقت کنید که ماشین، تراز و در جای خود محکم قرار گرفته شده باشد. در صورتی که سطح زیر ماشین لباسشویی به گونه ای است که آب زیر آن ریخته می شود باید آن را دائما خشک کنید. در صورت خشک نکردن پایه ها، ماشین لباسشویی می تواند لیز خورده و باعث ایجاد لرزش شود. پایه نگهدارنده دستگاه بخش دیگری است که در مرحله خشک کردن باعث جلوگیری از لرزش ماشین لباسشویی می­شود. برای جلوگیری از لرزش ماشین لباسشویی اسنوا در مرحله خشک کردن، لازم است تا از نصب درست این پایه های نگهدارنده اطمینان حاصل کنید.

سایر دلایل علت لرزش ماشین لباسشویی اسنوا

دلایل دیگری نیز می تواند باعث لرزش ماشین لباسشویی اسنوا شود. به عنوان مثال لق بودن پایه­های ماشین لباسشویی یا شکستگی سنگ های بالانسر که وظیفه جلوگیری از لرزش بیش از حد دیگ لباسشویی را بر عهده دارند می تواند از جمله این دلایل باشد. به صورت کلی معمولا در صورت تراز بودن دستگاه، لرزش بسیار کم است. اما در صورتی که از نصب درست دستگاه اطمینان دارید ولی هم چنان ماشین لباسشویی لرزش زیادی دارد بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. متخصص با بررسی و عیب یابی کامل ماشین لباسشویی اسنوا، در صورت وجود ایراد آن را رفع می کند. بدین ترتیب می توانید از یک ماشین لباسشویی آرام و کم لرزش لذت ببرید. امیدوارم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره رایگان