طرز استفاده از ماشین ظرفشویی بوش سری 8

طرز استفاده از ماشین ظرفشویی بوش سری 8

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 یکی از کامل ترین ماشین ظرفشویی هایی می باشد که توسط شرکت بوش ساخته شده است. این ماشین ظرفشویی از بیشترین امکانات و بالاترین تکنولوژی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم به طرز استفاده از ماشین ظرفشویی بوش سری 8 بپردازیم.

با طرز استفاده از ماشین ظرفشویی بوش سری 8 بیشتر آشنا شوید

برای استفاده از ماشین ظرفشویی ابتدا لازم است که آن را راه اندازی کنیم. برای شروع باید دستگاه ها را در جای مناسب خود قرار دهید و مطمئن شوید که در حال تراز قرار گرفته است. سپس باید ماشین ظرفشویی به فاضلاب، شیرآب و در نهایت برق متصل شود. حالا نوبت آن است که با پنل های روی ماشین ظرفشویی آشنا شویم. دکمه On / Off دکمه ای است که برای روشن و یا خاموش کردن دستگاه به کار گرفته می شود. Start دکمه ای است که برای شروع و یا اتمام فرآیند ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد. Timer Setting دکمه ای است که برای تنظیم کردن زمان به کار گرفته می شود. دکمه Additional Functions نشان دهنده کارهای اضافی ماشین ظرفشویی می باشد.

برای آشنایی بیشتر با طرز استفاده از ماشین ظرفشویی بوش سری 8 با ما همراه باشید. ابتدا باید درب ماشین ظرفشویی را باز کنید. دکمه On/Off را فشار دهید. دکمه انتخاب برنامه A را فشار داده و چند ثانیه نگه دارید. در مرحله بعد، دکمه استارت را همزمان فشار داده تا علامت H:00 بر روی صفحه نمایشگر نشان داده شود. حالا هر دو دکمه را رها کنید. در این شرایط، چراغ دکمه A چشمک زده و علامت H:04 بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود. حالا وقت آن رسیده که دکمه برنامه C را فشار دهید. هنگامی که این دکمه را فشار می دهید، درجه گرمی آب به اندازه یک درجه بیشتر می شود.

چگونه از ماشین ظرفشویی محافظت کنیم؟

برای این هر وسیله برقی مدت زمان بیشتری عمر کند، لازم است که نحوه استفاده صحیح از آن را بدانیم. حال که با طرز استفاده از ماشین ظرفشویی بوش سری 8 آشنا شدیم، بهتر است نکاتی را در مورد محافظت از ماشین ظرفشویی قید کنیم.

استفاده از قرص ماشین ظرفشویی با کیفیت

اولین نکته ای که باعث افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی شما می شود، تمیز نگه داشتن این وسیله برقی است. هنگام قرار دادن ظروف کثیف داخل ماشین ظرفشویی حتما دقت کنید که باقیمانده غذا بر روی ظروف نباشد. برای بالا بردن طول عمر ماشین ظرفشویی بهتر است که حداقل هفته ای یک بار از آن استفاده کنید. بعد از هر با استفاده از ماشین ظرفشویی حتما درب آن را باز بگذارید تا بخار و آب باقیمانده داخل آن به طور کامل خشک شود. نکته دیگر برای محافظت از این وسیله این است که از قرار دادن وسایل سنگین بر روی آن جدا خودداری کنید.

برای استفاده از ماشین ظرفشویی باید حتما از ظرفیت آن آگاه باشید. از ریختن مواد شوینده به غیر از قرص و مایع شوینده مخصوص ماشین ظرفشویی جدا خودداری کنید. به اندازه ظرفیت ماشین ظرفشویی درون آن ظرف قرار دهید.

استفاده از نمک مخصوص ماشین ظرفشویی را فراموش نکنید. نمک ماشین ظرفشویی باعث می شود که لک و رسوب بر روی ظروف قرار نگیرد. استفاده از نمک ماشین ظرفشویی باعث می شود که برای دستگاه خود به تعمیرات کمتری نیاز پیدا کنید.

با داشتن اطلاعات بیشتر در مورد طرز استفاده از ماشین ظرفشویی بوش سری 8 کمتر متحمل پرداخت هزینه برای تعمیرات دستگاه خود خواهید شد.

به خاطر داشته باشید که در صورت عدم برخورداری از دانش و تجهیزات کافی، برای نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی خود از کارشناسان با تجربه استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره رایگان