دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی حایر

دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی حایر

یکی از دکمه هایی که در پنل ماشین لباسشویی حایر قرار دارد، دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی حایر است. شرکت حایر یک شرکت چند ملیتی است که محل اصلی آن در انگلستان است. محصولات شرکت حایر تحت لیسانس آلمان تولید می شوند و موتور های به کار رفته در محصولات این شرکت ساخته آلمان است. به همین دلیل می توان گفت که محصولات ساخته شده توسط این شرکت جز با کیفیت ترین لوازم خانگی های موجود در بازار به شمار می رود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با فرآیند تخلیه شدن آب در لباس شویی حایر و دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی حایر آشنا کنیم. پس اگر شما هم در تخلیه کردن آب ماشین لباسشویی حایر خود مشکل دارید در ادامه با ما همراه باشید.

ماشین لباسشویی حایر

آشنایی با فرآیند تخلیه آب در ماشین لباسشویی

قبل از آشنایی با پنل ماشین لباسشویی و طرز کار دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی حایر، لازم است تا کمی با فرآیند تخلیه آب در ماشین لباسشویی آشنا شویم. در حین فرآیند تخلیه آب از ماشین لباسشویی، آب موجود در دیگ ماشین لباسشویی از آن خارج می شود. برای این کار، پمپ آب با اعمال نیرو آب را از پایین دستگاه به شلنگ تخلیه منتقل می کند. بدین ترتیب آب موجود در دیگ ماشین لباسشویی از آن تخلیه می شود و دیگ مجددا می تواند از آب پر شود.

مشکل در تخلیه آب در ماشین لباسشویی حایر

در صورتی که فرآیند تخلیه آب به صورت خودکار انجام نشود، باید خودتان به صورت دستی این کار را انجام دهید. دلایل مختلفی می تواند باعث جلوگیری از تخلیه شدن آب ماشین لباسشویی شود. مواردی مانند مسدود بودن شلنگ تخلیه یا مشکل در پمپ آب می تواند باعث شود که فرآیند تخلیه به خوبی انجام نشود. در این حالت شما باید با استفاده از دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی حایر، آب موجود در دیگ ماشین لباسشویی را تخلیه کنید.

چگونه با دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی حایر کار کنم؟

همان طور که گفته شد در حالت عادی نیازی به استفاده از دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی حایر ندارید. این فرآیند در ماشین های لباسشویی به صورت خودکار انجام می شود. اما اگر بنا به هر دلیلی نیاز بود تا به صورت دستی تخلیه آب را انجام دهید، می توانید از دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی حایر استفاده کنید. برای استفاده از دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی حایر لازم است تا مراحل زیر را انجام دهید.

در ابتدا ماشین لباسشویی را خاموش کنید. بعد از آن ماشین لباسشویی حایر را ریست کنید تا مجددا راه اندازی شود. بعد از آن، دکمه برنامه ریزی را مطابق شکل زیر در حالت Spin قرار دهید تا فرآیند تخلیه آب آغاز شود. البته در بعضی از مدل های ماشین لباسشویی حایر لازم است تا از دکمه Drain برای تخلیه آب ماشین لباسشویی استفاده کنید.

دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی حایر کار نمی کند؟

اگر بعد از استفاده از دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی حایر، هنوز تخلیه آب ماشین لباسشویی انجام نمی شود باید ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید. ممکن است به دلیل مشکلات سخت افزاری آب ماشین لباسشویی تخلیه نشود. در این صورت توصیه ما این است که از یک متخصص استفاده کنید تا دلیل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی شما را بررسی کند. متخصص با بررسی مواردی مانند شلنگ تخلیه آب یا پمپ ماشین لباسشویی، مشکل را تشخیص داده و می تواند آن را رفع کند.

امیدوارم که مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

یک پاسخ

  1. سلام لطفا راهنماییم کنید من یه لباسشویی هایر دارم مدل قدیم لباس میشوره و عین لباس شستن یهو وایمیسته و کار نمیکنه باید چند بار در لباسشویی رو باز و بسته کنم که دوباره کار کنه خسته شدم از بس اینکارو کردم نمیدونم مشکلش چیه توروخدا راهنماییم کنید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره رایگان