تنظیم ساعت ماشین ظرفشویی بوش سری ۶

تنظیم ساعت ماشین ظرفشویی بوش سری ۶

بوش یکی از برندهای شناخته شده ای است که در زمینه تولید ماشین ظرفشویی فعالیت می کند. ماشین ظرفشویی بوش سری 6 دارای قابلیت های فراوانی است. در این مقاله قصد داریم به مسئله تنظیم ساعت ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ بپردازیم. ابتدا بهتر است توضیحاتی در مورد ویژگی های این دستگاه ارائه دهیم.

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 چه ویژگی هایی دارد؟

ماشین ظرفشویی بوش سری 6، 14 نفره بوده و جنس بدنه از استیل می باشد. مصرف انرژی این ماشین ظرفشویی A+ است. از ویژگی های برجسته این ماشین ظرفشویی می توان به موتور بی صدا و کارآمد اشاره کرد.

برای تنظیم ساعت ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ بهتر است نگاهی هم به دفترچه راهنمای دستگاه بیندازیم.

گاهی اوقات با مطالعه دفترچه راهنما می توانیم از پرداخت هزینه های ناشی از تعمیرات نیز در امان بمانیم.

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 توانسته انتظارات افراد با سلایق مختلف را برآورده کند. این ماشین ظرفشویی در ابعاد مختلف طراحی و ساخته شده و بدین ترتیب به راحتی در آشپزخانه جای داده خواهد شد. شرکت بوش از بهترین و مرغوب ترین مواد در ساخت این ماشین ظرفشویی استفاده کرده است.

برای تنظیم ساعت ماشین ظرفشویی بوش سری ۶، در ادامه با ما همراه باشید.

تنظیم ساعت ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ چگونه انجام می شود؟

با داشتن اطلاعات و دانش کافی در مورد تنظیم ساعت ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ می توانید بهترین برنامه را برای شستشوی ظروف خود انتخاب کنید.

بر روی پنل ماشین ظرفشویی سری 6، برنامه هایی نشان داده می شوند. با انتخاب هر یک از این برنامه ها به راحتی تنظیم ساعت انجام می شود.

با فشار دادن دکمه Intensive بر روی پنل ماشین ظرفشویی، ظروف با شدت بالا و دمای 70 درجه شستشو داده می شوند. این برنامه بسیار متمرکز و سنگین بوده و برای شستشوی ظروف بسیار چرب و کثیف به کار گرفته می شود. با فشار دادن دکمه Auto ، ظروف به صورت خودکار در دمای بین 45 تا 65 درجه شستشو داده خواهند شد. شستشوی ظروف با فشار دادن دکمه برنامه Eco که نشان دهنده مصرف اقتصادی نیز می باشد حدود 3 الی 4 ساعت به طول خواهد انجامید.

پنل ظرفشویی بوش

دیگر فواید ساعت ظرفشویی

از دیگر فواید برخورداری از دانش کافی در مورد تنظیم ساعت ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ این است که با انتخاب یک برنامه مناسب، از فرسودگی دستگاه خود جلوگیری کنیم. بدین ترتیب طول عمر ماشین ظرفشویی بیشتر خواهد شد.

برنامه Silence یکی دیگر از برنامه هایی است که بر روی پنل ماشین ظرفشویی مشاهده می شود. این برنامه برای شستشوی ظروف در شب استفاده می شود. این برنامه کاملا بی صدا انجام شده و حدودا چهار ساعت طول می کشد تا ظروف شسته شوند.

از دیگر برنامه‌ هایی که بر روی پنل مشاهده می شود، برنامه speed است. در این حالت، ظروف سریعتر از برنامه های دیگر شسته می شوند و زمان تقریبا نصف خواهد شد.

یکی دیگر از دکمه های روی پنل برای شستشوی ظروف شیشه ای به کار گرفته می شود. در این حالت، ظروف در دمای 40 درجه شستشو داده خواهند شد.

Start in Hour دکمه دیگری است که بر روی پنل ماشین های ظرفشویی سری 6 مشاهده می شود. با استفاده از این برنامه می توانید زمانی را از 0 تا 24 ساعت مشخص و فعال کنید تا ماشین ظرفشویی در زمان مورد نظر روشن شده و ظرف ها را شستشو دهد.  

ساعت ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ به شما کمک می کند تا علاوه بر انتخاب یک برنامه شستشوی مناسب و افزایش طول عمر دستگاه متحمل پرداخت هزینه های ناشی از تعمیرات نشوید.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره رایگان