آیا معنی علائم روی ماشین ظرفشویی بوش را می دانید؟

آیا معنی علائم روی ماشین ظرفشویی بوش را می دانید؟

آیا می دانستید که داشتن اطلاعات کافی در مورد معنی علائم روی ماشین ظرفشویی بوش باعث می شود تا دستگاه شما مدت بیشتری عمر کند. آشنایی با برنامه های ماشین ظرفشویی به ما کمک می کند تا بهترین برنامه را برای شستشوی ظروف خود با توجه به جنس و میزان کثیفی آن ها انتخاب کنیم.

آیا می دانستید که داشتن اطلاعات کافی در مورد معنی علائم روی ماشین ظرفشویی بوش باعث می شود تا دستگاه شما مدت بیشتری عمر کند. آشنایی با برنامه های ماشین ظرفشویی به ما کمک می کند تا بهترین برنامه را برای شستشوی ظروف خود با توجه به جنس و میزان کثیفی آن ها انتخاب کنیم. با این کار علاوه بر این که ظروف به خوبی شسته می شوند، دستگاه نیز متحمل فشار زیادی نشده و مستهلک نیز نخواهد شد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با معنی علائم روی ماشین ظرفشویی بوش بیشتر آشنا کنیم.

معنی علائم روی ماشین ظرفشویی بوش را بشناسید

در تمامی مدل های ماشین ظرفشویی بوش، دکمه ها و علائم از عملکرد یکسانی برخوردار می باشند. فرقی نمی کند که شما در آشپزخانه خود یک ماشین ظرفشویی بوش سری 8 داشته باشید یا یک ماشین ظرفشویی بوش سری 6. برای یافتن معنی علائم روی ماشین ظرفشویی بوش در ادامه با ما ما همراه باشید.

دکمه On / Off برای روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده می شود.دکمه Eco نشان دهنده مصرف اقتصادی و بهینه از نظر مصرف انرژی می باشد. دکمه Auto نشان دهنده حالت اتوماتیک یا خودکار می باشد. با زدن دکمه Auto، دستگاه شما میزان کثیفی و چرب بودن ظروف را تشخیص داده و بهترین گزینه را برای شستشو انتخاب خواهد کرد. دکمه Glass/Delicate برای شستشوی ظروف بسیار ظریف و شیشه ای کاربرد دارد و دمای این برنامه حداکثر 40 درجه سانتی گراد می باشد. دکمه Regular/Normal نشان دهنده برنامه شستشوی نرمال و روزانه است. در صورت استفاده مرتب و روزانه از دستگاه، از دکمه Regular/Normal استفاده نمایید. دکمه Intensive/Heavy برای ظروف بسیار کثیف و چرب کاربرد دارد. در این شرایط، دمای آب به 70 درجه سانتی گراد رسیده و چربی ظروف به راحتی برطرف و ظروف تمیز خواهند شد.

دکمه  One hour/Express/Speed60برای شستشوی سریع ظروف در ماشین ظرفشویی بوش کاربرد دارد. زمان شستشوی ظروف با استفاده از این برنامه حدودا نیم ساعت طول کشیده و دمای آب به 50 درجه سانتی گراد خواهد رسید. این برنامه برای شستشویی ظروف چرب مناسب نبود و ظرف ها به خوبی تمیز نخواهند شد. دکمه Rinse، ظروفی را که ته گرفته می باشند بدون استفاده از مواد شوینده خیس می کند و بدین ترتیب با انتخاب برنامه شستشوی مورد نظر، چربی ها به آسانی از روی ظروف پاک خواهند شد. دکمه Rinse & hold وظیفه ای مشابه Rinse را بر عهده دارد. در برخی از مدل، برنامه پیش شستشو با علامت Rinse & hold نشان داده می شوند.  

حالا که با معنی علائم روی ماشین ظرفشویی بوش آشنا شدید، با ما همراه باشید تا شما را با نحوه جرمگیری ماشین ظرفشویی بوش نیز آشنا کنیم.

چیدمان صحیح ظروف در ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش را چگونه جرمگیری کنیم؟

همانطور که در ابتدای این مقاله بیان کردیم، داشتن اطلاعات کافی در مورد معنی علائم روی ماشین ظرفشویی بوش از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این قسمت قصد داریم تا شما را نسبت به اهمیت جرم گیری ماشین ظرفشویی نیز مطلع کنیم. جرمگیری ماشین ظرفشویی بوش کار بسیار ساده ای می باشد. کافیست یک بسته پودر یا مایع جرمگیر از مراکز فروش معتبر تهیه کرده و بعد از ریختن آن در دستگاه، دکمه Auto  را فشار دهید. جرم گیری ماشین ظرفشویی علاوه بر تمیز و خوشبو شدن دستگاه باعث افزایش دوام و طول عمر آن نیز خواهد شد. به طور معمول و بر اساس میزان سختی آب محل سکونت شما، جرم گیری ماشین ظرفشویی بوش هر چهار تا شش هفته الزامی است.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره رایگان
دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی
4 جلسه اول این دوره ارزشمند رو رایگان دانلود کن
کافیه فرم زیر رو پر کنی و روی دکمه دانلود رایگان جلسات بزنی