آیا لباسشویی پاکشوما گیربکسی است؟

آیا لباسشویی پاکشوما گیربکسی است؟

آیا لباسشویی پاکشوما گیربکسی است؟ برند پاکشوما در سال های اخیر تغییرات زیادی در لباسشویی های خود ایجاد کرده که این تحولات همواره در جهت راحتی کاربران و پیشرفت محصولات بوده است.

لباسشویی پاکشوما دارای فناوری دایرکت درایو می باشد. به اتصال بدون واسطه موتور لباسشویی به دیگ شستشو دایرکت درایو (DD) می گویند. این نوع لباسشویی در کشور ما، به لباسشویی بدون تسمه یا گیربکسی معروف است.

پس در پاسخ به سوال آیا لباسشویی پاکشوما گیربکسی است؟ باید گفت بله. این برند لباسشویی از فناوری دایرکت درایو پیروی می کند و از نوع گیربکسی می باشد.

البته باید گفت که گیربکس در این نوع لباسشویی به کار نرفته و این نامیست که فروشندگان لوازم خانگی به مصرف کننده می گویند.

نحوه عملکرد مدل لباسشویی پاکشوما گیربکسی

موتور این لباسشویی ها شبیه موتور پنکه سقفی هستند و با درایو یا راه انداز شروع به کار می کنند. روتور به صورت مستقیم به قسمت شفت درام لباسشویی وصل است. داخل روتور سیم پیچ استاتور قرار دارد و روتور نیز با ابعاد 35 سانتی متر دارای 20 آهنربا می باشد. آهنرباها توسط استاتور القای الکتریکی شده و موتور راه اندازی می شود.

مزایای ماشین لباسشویی گیربکسی

تکنولوژیِ نسبتاً جدید دایرکت درایو، مصرف انرژی را کاهش داده و لرزش لباسشویی را کم می کند. موتورهای این نوع لباسشویی راندمان بالاتری دارند.

موتورهای مدل لباسشویی پاکشوما گیربکسی به علت اینکه قطر سیم پیچ آنها زیاد است و از جریان مستقیم dc پیروی می کنند، طول عمر بیشتری دارند. به دلیل نداشتن تسمه، فضای بیشتری برای اختصاص دادن به دیگ شستشو و قطعات دیگر در این مدلها وجود دارد.

مدل لباسشویی پاکشوما گیربکسی به دلیل کیفیت و طول عمر بالا دارای ضمانت ده ساله است. معمولاً لباسشویی های بدون تسمه کمی گرانتر هستند. اما می توان این اطمینان را داد که موتور آنها به هیچ وجه خراب نمی شود! مگر اینکه عیب از قطعه دیگری باشد. به دلیل نبودن قطعات متحرک، پارگی، ساییدگی و خرابی نیز کمتر خواهد شد.

معایب ماشین لباسشویی دایرکت درایو

در صورت وجود هرگونه ایراد در این نوع لباسشویی، نیاز به تعمیرکار متخصص است و مانند لباسشویی های قدیمیِ تسمه ای خودتان نمی توانید وارد عمل شوید! تعمیر لباسشویی گیربکسی تخصصی تر و پیچیده تر می باشد. بنابراین تعمیر آن بسیار گرانتر از لباسشویی تسمه دار است.

موتور دایرکت درایو

انواع مدل لباسشویی پاکشوما گیربکسی

مدل لباسشویی پاکشوما گیربکسی به طور کلی به دو نوع موتور معمولی و اینورتر تقسیم می شود. این مدل ها با ظرفیت های مختلف 6، 7، 8، 9 و 10 کیلویی ساخته شده اند. در بین این مدل ها 7 کیلویی پرطرفدارترین آنهاست. اما لباسشویی 9 کیلویی هم به دلیل ارزان بودن و امکان شستشوی پتو و کیفیت بسیار عالی، مورد تقاضای مصرف کنندگان زیادی بوده است.

  • لباسشویی 9 کیلویی مدل 95402 اینورتر bldc  
  • لباسشویی 9 کیلویی مدل 95401 اینورتر bldc  
  • لباسشویی 8 کیلویی مدل 85402  اینورتر bldc  
  • لباسشویی مدل 94401 اینورتر bldc  
  • لباسشویی مدل 93402
  • لباسشویی مدل 93401
  • لباسشویی مدل 84405
  • لباسشویی مدل 84403  اینورتر bldc  

این مدل ها همگی دارای 21 یا 22 برنامه شستشو هستند و رتبه انرژی آنها A+++ است.

مدل لباسشویی پاکشوما گیربکسی از نوع نسل 4 اینورتر است و به همین خاطر مصرف انرژی این سری از لباسشویی های پاکشوما حدود 60 درصد نسبت به مدل های قدیمی کاهش یافته.

تنها تفاوت در انواع مدل لباسشویی پاکشوما گیربکسی در رنگ و تعداد برنامه ها است.

لباسشویی پاکشوما

قیمت ماشین لباسشویی گیربکسی پاکشوما

قیمت ماشین لباسشویی گیربکسی پاکشوما با توجه به ظرفیت و مدل آن متفاوت است. برند پاکشوما در عین حال که محصولاتی با کیفیت تولید می کند، اما قیمت نسبتاً مناسبی هم دارد که موجب شده افراد زیادی برای خرید آن ترغیب شوند.

برای استعلام قیمت ماشین لباسشویی گیربکسی پاکشوما با کارشناسان و فروشندگان مربوطه تماس بگیرید.

هنگام خرید و استعلام قیمت از فروشنده سوال کنید که آیا لباسشویی پاکشوما گیربکسی است؟

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره رایگان