روش تشخیص اصل بودن یخچال ال جی

روش تشخیص اصل بودن یخچال ال جی

روش تشخیص اصل بودن یخچال ال جی چگونه است؟ چگونه باید بفهمم یخچال ال جی که من می خرم اصل است یا تقلبی؟ یخچال 2 درب دار ساید سری L و سری J که بنتلی و 3 درب بوده و اینستاویو ندارند، سری X که دارای اینستاویو هستند، یخچال های بالا پایین و یخچال فریزرهای دوقلو ای جی جزو محصولاتی هستند که نمونه فیک دارند.

پس هنگام خرید باید خیلی دقت بفرمایید که یخچال های فیک را نخرید. گزارشی از سوی آژانس مبارزه با جعل (ACA) سال گذشته منتشر شد. این آمار ادعا می کند که از 70 درصدی که از این محصولات فیک و تقلبی استفاده می کنند، 19 درصد آنها را آگاهانه خریداری می کنند. در حالی که 49.6 درصد اعتراف کرده اند که آنها را صرفاً به دلیل ارزان بودن خریداری کرده اند. با این حال، این کالاها در طول زمان با نقص هایی که مصرف کنندگان را در معرض خطراتی مانند آتش سوزی خانه قرار می دهد، خطرناک هستند.

روش تشخیص اصل بودن یخچال ال جی قسمت اول

اولین روش تشخیص اصل بودن یخچال ال جی این است که اول از همه از فروشنده بخواهید که مدل نامبر کامل را شامل یک سری حروف انگلیسی و عدد است، به شما بدهد. سپس کاری که باید انجام دهید این است که دقیقاً همان مدل نامبر را به همراه کلمه LG در موتورهای جستجو مثل google جستجو کنید. وارد سایت LG.COM شده و تصاویر سمت چپ سایت را با دقت نگاه کنید.

تعداد طبقات و کشوهای داخل یخچال و تعداد طبقات روی درب یخچال را باید به دقت مشاهده نمایید. بعد از اینها باید ببینید که دستگیره روی درب چگونه قرار گرفته است، همچنین کلیدهایی که در بالای آب ریز هستند، نحوه قرار گرفتن شان چگونه است. حتی اگر دیدید این قسمت ها حتی خیلی کم با همدیگر تفاوت دارند، بدانید که دارند یک محصول فیک ال جی را به شما قالب می کنند.

همچنین اگر قصد خرید ساید بای ساید ال جی را دارید، به لمسی بودن یا فیزیکی بودن کلیدهای تنظیمات آن دقت کنید. هیچ یک از این کلیدها نباید فیزیکی باشند و همه باید لمسی باشند. بعد از اینکه هیچ مغایرتی بین محصولی که می خواهید بخرید و تصاویر موجود در سایت پیدا نکردید، باید مشخصات آن را چک کنید. برای این کار باد به سمت راست سایت مراجعه نمایید. در این قسمت ها می توانید مشخصاتی نظیر هیژن فرش را مشاهده نمایید. ببینید این فیلترها کجا قرار گرفته اند. همچنین اندازه، رنگ و ابعاد دقیق آنهاچقدر است. همه اینها را در محصولی که می خواهید بخرید، چک کنید و اگر تفاوتی با همدیگر نداشتند، پس محصول تان اصل و اورجینال است.

فیک یا اورجینال؟

روش تشخیص اصل بودن یخچال ال جی قسمت دوم

از دیگر موارد روش تشخیص اصل بودن یخچال ال جی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • عدم استفاده از برچسب ها و لوگوهای رنگی و پرچم کشور سازنده یخچال در روی محصول
  • درج اطلاعات اصلی روی محصول مورد نظر و استفاده از لیبل و لوگوی مخصوص شرکت ال جی
  • اسکن بارکد و شماره سریال درج شده روی برچسب یخچال با استفاده از موبایل و نرم افزار بارکد خوان
  • اتصال به گوشی موبایل یا وای فای محصولات هوشمند ال جی
  • به کمک اپلیکیشن اسمارت تینکیو ال جی
  • درج کلمه Mad in روی فیلتر تصفیه آب  ارائه شده همراه یخچال های اورجینال
  • عدم ارائه تجهیزاتی مثل کمپرسور اینورتر، فیلتر تصفیه آب و سیستم خنک کننده درب در محصولات فیک
  • اگر فروشنده به شما می گوید که یخچال شما در کره ساخته شده، بدانید دروغ می گوید! چون فقط سری نکست و 5 درب در خود کمپانی ال جی مستقر در کره ساخته می شوند و بقیه یخچال ها در چین مونتاژ می شوند.

ال‌جی الکترونیکس پلتفرم خدمات موبایلی را راه‌اندازی کرده است که هدف آن مبارزه با محصولات تقلبی ال‌جی است. پلتفرم مشتری مدار برای کمک به مصرف کنندگان در شناسایی محصولات مصرفی و تایید وضعیت گارانتی منطقه ای تنظیم شده است. اپلیکیشن اسمارت تینکیو ال جی یکی دیگر از این خدمات ارائه شده توسط این شرکت کره ای است.

مشخصات درج شده روی محصول

با خرید از یک فروشگاه معتبر، خریدتان را مطمئن انجام دهید.

روش تشخیص اصل بودن یخچال ال جی را یاد گرفتید. تحقیق در مورد فروشگاه، مشخص بودن پرسنل (گذاشتن اطلاعات کامل پرسنل در شبکه های اجتماعی)، داشتن شماره تلفن ثابت، انرژی و وقت گذاشتن پرسنل برای جواب دادن به تمامی سوالات شما، دیدن عکس ها و فیلم های رضایت مشتریان، گذاشتن اطلاعات کامل و تخصصی همه محصولات، گذاشتن تصاویر دقیق محصول از داخل فروشگاه و… برخی از مواردی هستند که می توانند در انتخاب یک فروشگاه معتبر به شما کمک کنند. همچنین گارانتی دار بودن محصول و پرداخت هزینه پس از تحویل و نهایتا چک کردن کامل وضعیت اصالت کالا را نیز فراموش نکنید.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره رایگان