آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

آموزش تعمیر لباسشویی ایندزیت indesit【4 ویدیو】تصویری

اگر به دنبال آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت هستید، در این مقاله از تعمیر اوکی، می توانید آموزش های ویدیویی و تصویری را دنبال کرده و اطلاعات خوبی در مورد آن به دست آورید.

ما در این مقاله سعی کرده ایم مشکلات ساده ای که در تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت ممکن است پیش بیاید را بررسی کرده و راه حل های سریعی برای رفع این مشکلات ارائه کنیم.

دوره آموزش تعمیرات لباسشویی تعمیراوکی
کاملترین دوره ایران

ریست لباسشویی ایندزیت

خب در گام اول ممکن است تنها مشکل ماشین لباسشویی شما هنگ کردن و ارور دادن باشد که در این صورت می توانید با انجام ریست، این مشکل را تا حد زیادی رفع کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اول از همه دستگاه را از برق جدا کنید.
  2. حالا دکمه خاموش و روشن ماشین را بزنید و فشار دهید.
  3. دستگیره ای در ماشین وجود دارد که برای تنظیم زمان است. آن را روی حالت صفر قرار بدهید.
  4. اکنون دستگاه را به برق بزنید و روشن کنید.
  5. زمانی که چشمک چراغ های نمایشگر را مشاهده کردید باید دوباره دستگاه را خاموش کنید.

حالا ریست ماشین لباسشویی شما با موفقیت انجام شده است و به احتمال زیاد مشکل ماشین شما حل شده است. اما ممکن است ایراد ماشین از جای دیگری باشد که بعضی از این موارد را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

این ایراد ساده است و ممکن است دو دلیل داشته باشد. این مشکل یا بر اثر معیوب بودن زبانه داخلی در اتفاق خواهد افتاد و یا به دلیل ایراد در میکروسوییچ در، رخ خواهد داد. در این حالت می توانید قطعه معیوب را تعویض کنید و مشکل برطرف خواهد شد.

صدا و لرزش زیاد

عیب بعدی در ماشین لباسشویی ایندزیت که ممکن است پیش بیاید، صدا و لرزش زیاد است. دلیل این ایراد را می توان در بلبرینگ های زیر دیگ ماشین جست و جو کرد. اگر این بلبرینگ ها خراب باشند، دیگ به دیواره ها برخورد می کند و صدای زیادی ایجاد می کند. با تعویض این قطعات مشکل حل خواهد شد.

عدم تخلیه آب در دستگاه

متخصصان دو بخش از دستگاه را برای این مشکل بررسی می کنند. بخش اول شیلنگ ها و دیگری پمپ تخلیه است. از طرفی ممکن است شیلنگ ها توسط اشیای خارجی مسدود شده باشند و یا از سویی پمپ سوخته باشد. بدیهی است که در مورد اول باید راه شیلنگ را باز کنید و در مورد دوم پمپ را تعویض کنید.

برق دادن به بدنه

برق دادن بدنه نیز یکی از موارد مهم و خطرناک است و باید هرچه سریع تر آن را عیب یابی کرده و تعمیر را انجام داد. اگر متوجه شدید که دستگاه لباسشویی شما برق می دهد می توانید سه مورد را بررسی کنید.

اول این که آیا ماشین شما آبریزی دارد؟ دوم این که موتور سالم است و یا سوخته؟ و سوم این که در سیستم سیم کشی مشکلی ایجاد شده است یا نه؟ البته پیشنهاد ما این است که این ایراد را جدی بگیرید و اگر آماتور هستید به سراغ تعمیر آن نروید.

 

 

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت.

نچرخیدن ماشین

از دیگر مشکلات رایج در ماشین های لباسشویی می توان به نچرخیدن دستگاه اشاره کرد. دلیل ساده این مسئله می تواند بارگیری اشتباه و نامتعادل لباس ها باشد.

 چرا که مدل های جدید این ماشین ها اگر بارگیری اشتباه باشد چرخش نخواهند کرد. از سویی ممکن است ماشین شما در میانه حرکت متوقف شود که در این صورت باید تسمه ماشین لباسشویی را بررسی کرد. امیدواریم از آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت استفاده کافی را برده باشید. 

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را به صورت مختصر و مفید خدمت شما توضیح داده و راهکارهای لازم برای حل مشکلات ساده این ماشین لباسشویی را ارئه کنیم.

در صورتی که نیاز به خدمات تخصصی تر دارید، می توانید با استفاده از باکس زیر، به بخش مربوطه مراجعه کرده و از ما خدمات دریافت کنید.

آموزش تعمیرات لباسشویی

در صورتی که تعمیرکار هستید و نیاز دارید دانش و مهارت خود را در زمینه تعمیر تخصصی لباسشویی افزایش دهید، پیشنهاد می کنیم به بخش دوره آموزشی تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی مراجعه کنید. این دوره شما را به یک تعمیرکار کاملا حرفه ای در تمامی برندهای لباسشویی، تبدیل خواهد کرد.

خدمات تعمیرات در منزل

اگر ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیرکار متخصص دارید، تیم حرفه ای و با تجربه تعمیر اوکی، آماده خدمات رسانی در تمامی مناطق تهران و کرج می باشد. کافی است با شماره ۰۹۲۱۶۸۱۰۰۹۱ تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره رایگان