كار كردن با ماشين ظرفشويي بوش

نحوه کار کردن با ماشین ظرفشویی بوش چگونه است؟

نحوه کار کردن با ماشین ظرفشویی بوش چگونه است؟ در این مقاله قصد داریم تا در این مورد توضیحاتی را ارائه دهیم. ماشین ظرفشویی بوش یکی از برندهای شناخته شده و محبوب می باشد که در کشور ما نیز توجه زیادی را به خود جلب کرده است. یکی از نقاط قوت ماشین ظرفشویی بوش، صرفه جویی در مصرف آب و برق می باشد. از آن جایی که این روزها با کمبود آب در کشور مواجه هستیم، این دستگاه به ما کمک می کند تا آب را بهینه مصرف کنیم.

نحوه کار کردن با ماشین ظرفشویی بوش چگونه است؟

ماشین ظرفشویی بوش دارای نمودار مصرف انرژی +A است و از دیگر نقاط قوت این دستگاه صرفه جویی می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. از دیگر ویژگی های ماشین ظرفشویی بوش می توان به سیستم شستشو با سرعت متغیر، سیستم هیدرولیک، سیستم ضد نشت آب، سنسور تشخیص میزان آب، سنسور تشخیص میزان ضروف، سیستم خشک کن و همچنین قابلیت تاخیر در شروع برنامه شستشو اشاره کرد.

بهتر است برای شستن ظروف از چه شوینده ای استفاده کنیم؟

برای کار کردن با ماشین ظرفشویی بوش، لازم است تا با دکمه های روی این دستگاه نیز آشنا شویم. دکمه Power برای روشن و خاموش کردن دستگاه می باشد. دکمه Programs نشان دهنده برنامه مورد نظر شما و Display نیز نمایشگر ماشین ظرفشویی است. با فشار دادن دکمه Start برنامه ماشین ظرفشویی شروع و یا متوقف خواهد شد. Time Setting زمان ماشین ظرفشویی را تنظیم کرده و ویژگی های اضافی در ماشین ظرفشویی با فشار دادن دکمه Extra Options قابل مشاهده خواهد بود.

نوع شوینده ماشین ظرفشویی یکی از چالش هایی است که دارندگان این دستگاه اغلب برای تمیز کردن ظروف خود با آن مواجه می شوند. ژل و قرص ماشین ظرفشویی از به صرفه ترین مواد شوینده محسوب می شوند. پودرها از دیگر شوینده هایی هستند که به دلیل قیمت مناسب، طرفداران زیادی دارند و معمولا هنگامی استفاده می شوند که تعداد ظروف کم باشند.. نمک ظرفشویی یکی از شوینده های کاربردی است که به کار گیری آن برای شستشوی صحیح و بهبود عملکرد دستگاه بسیار ضروری و حیاتی است.

نحوه ریختن نمک در ماشین ظرفشویی

در کار کردن با ماشین ظرفشویی بوش چه نکاتی باید رعایت شود؟

در کار کردن با ماشین ظرفشویی بوش لازم است تا نکاتی رعایت شوند. رعایت این نکات علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه، در کاهش هزینه های ناشی از تعمیرات به شما کمک خواهد کرد. ظرفیت ماشین ظرفشویی یکی از مواردی است که در دفترچه راهنمای توضیحات کاملی در مورد آن داده شده است، بیش از گنجایش ذکر شده نباید از دستگاه خود استفاده کنید. هنگام گذاشتن ظروف کثیف، پس مانده های بزرگ را بردارید. جرم گیری یکی از نکاتی است که بی توجهی به آن باعث کاهش عملکرد و طول عمر دستگاه می شود.

نکات مهم

لازم است که هر سه الی چهار ماه یک بار نسبت به جرم گیری دستگاه خود اقدام نمایید. ظروفی مانند کاسه، لیوان یا ظروف قوس دار باید به صورت برعکس گذاشته شوند تا آب داخل آن ها جمع نشود. از قرار دادن ظروف چوبی، ظروف مسی و ظروف تزئینی مانند عتیقه جات که از جنس خاصی ساخته شده اند در دستگاه خودداری کنید. توجه داشته باشید که به اندازه کافی از پودر یا مواد شوینده استفاده کنید، زیرا استفاده بیش از حد باعث تمیزتر شدن ظروف نمی شوند. در انتها، یادآور می شویم که برای افزایش طول عمر دستگاه خود، حتما هر چند وقت یکبار آن را جرمگیری کرده و به تمیزی داخل دستگاه توجه ویژه ای داشته باشید.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره رایگان